Kraj

Kubuś z kolejną letnią kampanią w telewizji

Tym razem Maspex promuje wariant Kubuś Play Lemoniada. Za kreację odpowiada agencja Brasil. Za zakup mediów - Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsKqvlNnn96A%22%7D
Wystartowała najnowsza kampania marki Kubuś Play dla wariantu Lemoniada.
Bohaterami spotu są energiczni rówieśnicy z podwórka, którzy urządzają wyścig na deskach longboardowych. Kiedy przejeżdżają przez tunel, przenoszą się do świata Lemoniady Play na prawdziwy tor, a za nimi płynie owocowa fala.
W ten sposób marka Kubuś z portfolio Maspeksu promuje limitowaną edycję napojów w linii Play o dwóch smakach – cytrynowym i pomarańczowym. Wakacyjna nowość jest zamknięta w butelce o pojemności 400 ml ze sport capem i etykietą w rysunkowo-lifestyle’owym stylu.
Kampania będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, m.in. TVN, TVP, Polsat oraz w kanałach tematycznych i dziecięcych.
Za kreację odpowiada agencja Brasil. Za zakup mediów – Mindshare.