Kraj

Pele w kampanii Subwaya

Piłkarz wszech czasów zachwala kanapkę z tuńczykiem. Sieć globalnie adaptowała polski projekt w social mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgW9yNIDYUqM%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Pele występuje w kampanii sieci Subway i promuję jego ulubioną, jak twierdzi, kanapkę z tuńczykiem. Postać piłkarza wszech czasów jest obecna w spocie telewizyjnym, a także w komunikacji online i na materiałach in-store. Komunikacja w social mediach bazuje na  największych osiągnięciach Pelego. Dodatkowo w restauracjach Subway ruszyła promocja z gadżetami. Przy zakupie 15- lub 30-centymetrowego sandwicza z tuńczykiem oraz napoju 500 ml z dystrybutora można odebrać cooler lub piłkę plażową. Z kolei na polskim fanpage’u marki ogłoszono akcję Pele Global Challange. Konsumenci po nagraniu i opublikowaniu krótkiego filmu prezentującego ich piłkarskie umiejętności i opatrzonego hashtagiem #SUBWAYFC, mają szansę wirtualnie podać piłkę samemu Pelemu.
Koncepcja akcji zaimplementowanej przez markę Subway na całym świecie, oparta została na pomyśle przedstawionym przez polską agencję Q&A Communications. Agencja odpowiada także za obsługę kampanii w Polsce w zakresie marketingu i public relations. Media do kampanii zakupił dom mediowy Maxus.