Pele występuje w kampanii sieci Subway i promuję jego ulubioną, jak twierdzi, kanapkę z tuńczykiem. Postać piłkarza wszech czasów jest obecna w spocie telewizyjnym, a także w komunikacji online i na materiałach in-store. Komunikacja w social mediach bazuje na największych osiągnięciach Pelego. Dodatkowo w restauracjach Subway ruszyła promocja z gadżetami. Przy zakupie 15- lub 30-centymetrowego sandwicza z tuńczykiem oraz napoju 500 ml z dystrybutora można odebrać cooler lub piłkę plażową. Z kolei na polskim fanpage’u marki ogłoszono akcję Pele Global Challange. Konsumenci po nagraniu i opublikowaniu krótkiego filmu prezentującego ich piłkarskie umiejętności i opatrzonego hashtagiem #SUBWAYFC, mają szansę wirtualnie podać piłkę samemu Pelemu.
Koncepcja akcji zaimplementowanej przez markę Subway na całym świecie, oparta została na pomyśle przedstawionym przez polską agencję Q&A Communications. Agencja odpowiada także za obsługę kampanii w Polsce w zakresie marketingu i public relations. Media do kampanii zakupił dom mediowy Maxus.