Kraj

Tomasz Górski został dyrektorem marketingu w Currency One

Internetowykantor.pl i Walutomat z nowym dyrektorem marketingu.

Tomasz Górski został dyrektorem marketingu w Currency One
Tomasz Górski został dyrektorem marketingu w Currency One SA, operatorze serwisów wymiany walut Internetowykantor.pl i Walutomat. Odpowiada za działania promocyjne dla obu marek, budowanie świadomości internetowej wymiany walut w Polsce oraz wprowadzenie brandów na rynki zagraniczne.

Górski ma 12-letnie doświadczenie w rozwijaniu i implementacji strategii marketingowych. Jako właściciel agencji reklamowej mającej siedzibę w San Francisco doradzał ponad 150 firmom reprezentującym 30 różnych branż, w tym m.in. IT (Dell, BlackBerry), finanse (MoneyStrands) i sport (24HourFitness). Jest założycielem grupy serwisów internetowych skupionych wokół finansów osobistych, czego przykładem jest EasyFinance.com z siedzibą w San Francisco. Grupa serwisów finansowych powstała w 2009 r., znalazła się również wśród pięciu największych spółek generujących leady przy wykorzystaniu inbound marketingu na rynku amerykańskim i brytyjskim.

W Currency One SA Tomasz Górski będzie równocześnie pełnić funkcję dyrektora marketingu i członka zarządu.