M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lemon Sky JWT zajmie się budżetem Tigera

Maciej Florek | 26 czerwca 2014, 06:00

Agencja będzie odpowiadać za wsparcie digitalowe.

Agencja Lemon Sky JWT rozpoczęła współpracę z Grupą Maspex Wadowice 
w ramach wsparcia kolejnej marki. Agencja będzie odpowiadać za działania digitalowe marki Tiger. Agencja odpowiada m.in. za strategię i kontakt z użytkownikami w Facebooku i Instagramie.

Lemon Sky JWT ma już za sobą pierwsze realizacje dla Tigera. Z okazji Nocy Muzeów przygotowała aktywację dla fanów marki w Facebooku. Jest również odpowiedzialna za kreację i produkcję konkursu #needrestart, aktywizującego użytkowników Facebooka 
i Instagrama.

Tiger jest kolejną marką, w ramach której Grupa Maspex Wadowice współpracuje z Lemon Sky JWT. Od zeszłego roku agencja wspiera markę Tymbark, dla której prowadzi komunikację w kanałach social media oraz realizuje projekty z pogranicza digitalu i offline.

Czytaj więcej na temat: , , , ,