Kraj

Dwa męskie tytuły poszerzyły portfolio sieci reklamowej Ad.net

Kolejne dwa tytuły powiększyły portfolio sieci reklamowej Ad.net. Pierwszy z nich to witryna "Men's Health" - serwis polskiej edycji magazynu...

Kolejne dwa tytuły powiększyły portfolio sieci reklamowej Ad.net. Pierwszy z nich to witryna “Men’s Health” – serwis polskiej edycji magazynu propagującego zdrowy styl życia mężczyzn. Drugi to “Auto Motor i Sport”, który przedstawia wszechstronne testy samochodowe, aktualne informacje o rynku motoryzacyjnym w Polsce i na świecie. Obydwa serwisy wzmocnią pakiet Top-Panowie, którego miesięczny zasięg przekroczył tym samym 400 tys. użytkowników miesięcznie (wg Gemius Audience, maj 2004 r.). “”Men’s Health” to propozycja dla klientów zainteresowanych obecnością w serwisach poświęconych męskiemu stylowi życia. Emisja reklam w tym miejscu traktowana jest nie tylko jako promocja konkretnego produktu, chodzi również o prestiż, promocję marki. Odczuwamy coraz silniejsze zainteresowanie reklamodawców tego typu witrynami, nie ma zaś ich zbyt wiele w polskim internecie. “Auto Motor i Sport” to dobrze dopasowany serwis skierowany do miłośników samochodów. Wraz z coraz większymi inwestycjami firm motoryzacyjnych w reklamę online potrzeba nam coraz nowego miejsca na kampanie realizowane dla naszych klientów” – twierdzi Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy Ad.netu. (JP)