M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jan Mosiejczuk został brand strategy championem w Isobar Poland

Maciej Florek | 26 czerwca 2014, 06:00

Do Isobar Poland przeszedł z Grey Group, gdzie pracował na stanowisku planning directora.

Do zespołu Isobar Poland dołączył Jan Mosiejczuk, gdzie objął stanowisko brand strategy championa. Mosiejczuk ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Do Isobar Poland przeszedł z Grey Group, gdzie pracował na stanowisku planning directora. Wcześniej pełnił funkcje dyrektora strategii w agencjach San Markos, Saatchi & Saatchi, pracował także m.in. w Leo Burnett, Publicis oraz Young & Rubicam.

Przejście Mosiejczuka do Isobar Poland wiąże się z realizowanym od dwóch lat rozwojem kompetencji agencji w zakresie strategii marek oraz komunikacji ATL i zintegrowanej. Jako brand strategy champion będzie odpowiadał za planowanie największych kampanii oraz usługi konsultingowe dla obecnych i nowych klientów agencji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,