Kraj

Raiffeisen Bank Polska startuje z kampanią "Wyciągnij wnioski - wymień kartę"

Raiffeisen Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową pt. "Wyciągnij wnioski - wymień kartę". Kreację akcji, która potrwa do końca listopada, przygotowała...

Raiffeisen Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową pt. “Wyciągnij wnioski – wymień kartę”. Kreację akcji, która potrwa do końca listopada, przygotowała agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. “Promujemy coś, co jest popularne na Zachodzie, czyli przeniesienie limitu zadłużenia z innego banku do Raiffeisen Bank Polska poprzez wymianę karty na kartę naszego banku” – mówi Danuta Musiał, dyrektor departamentu marketingu w Raiffeisen Bank Polska. Po wymianie karty zadłużenie klienta będzie oprocentowane w wysokości 9,99 proc. aż do 28 lutego. Grupą docelową kampanii są osoby posiadające kartę i zadłużenie w innym banku. Kampania telewizyjna ma miejsce w stacjach: Polsat, TVN, TVN24, TVN Siedem, TV4, Discovery oraz Animal Planet. Akcja w prasie obejmie tytuły: “Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Newsweek”, “Przekrój”, “Viva!” i “Media i Marketing Polska”. Działania w tych mediach już wystartowały. W poźniejszym czasie akcja będzie miała miejsce w kinach sieci Multikino i Cinema City, na ekranach wybranych bankomatów Euronetu, w internecie (Onet, WP, Gazeta) oraz w hipermarketach, gdzie layouty znajdą się na podajnikach pieniędzy i drzwiach wejściowych (przy tej części kampanii bank współpracował z firmą reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland). Działania reklamowe na nośnikach reklamy zewnętrznej są w fazie przygotowywania. Ponadto oferta jest promowana poprzez materiały w samych bankach. (PU, MG)