Zagranica

American Express namawia londyńczyków do ponownego odkrywania swojego miasta

Firma podjęła współpracę z fotografem mody Nickiem Knightem i w Twitterze uruchomiła galerię zdjęć robionych w czasie rzeczywistym.

American Express namawia londyńczyków do ponownego odkrywania swojego miasta
American Express wystartował z oryginalnym projektem realizowanym wspólnie z Nickiem Knightem, fotografem mody. Owocem współpracy jest uruchomiona w Twitterze galeria zdjęć robionych w czasie rzeczywistym. W ramach działań Knight zamieści w profilu Twittera zdjęcia obiektów, które właśnie przyciągnęły jego wzrok, a będzie je można odnaleźć pod hashtagiem # MySecretCity. Zdjęcia będzie można obejrzeć nie tylko w Twitterze – pojawią się również w Facebooku i Instagramie.

Decyzję o rozpoczęciu tego typu działań podjęto, kiedy na Wyspach brytyjskich opublikowano badania, które wykazały, że mieszkańcy Wysp poruszają się po nich “jak na autopilocie” – nie zwracają uwagi na otoczenie, nie rozglądają się wokół i nie poszukują nowych obiektów. Akcja realizowana jest również dzięki wsparciu blogerów miejskich – wraz z nimi zostanie opracowana mapa centrum Londynu.

(Popsop)