M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fortuna z dwumiesięczną kampanią

Katarzyna Woźniak | 2 lipca 2014, 06:00

Marka Agros Novej promuje napoje bez cukru. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom, kreację przygotowała agencja Brand Place.

Fortuna, marka z portfolio Agros Novej, rusza z dwumiesięczną kampanią promującą linię napojów bez dodatku cukru. Akcja reklamowa obejmuje wszystkie najważniejsze kanały komunikacji z konsumentem i potrwa do końca sierpnia. Obejmie telewizję, internet oraz prasę. W telewizji reklama będzie emitowana w 100 największych stacjach. Łącznie spoty zostaną wyświetlone ok. 15 tys. razy. Wsparciem będzie silna kampania w prasie konsumenckiej - reklamy pojawią się w ponad 20 najbardziej poczytnych magazynach: kobiecych, lifestyle'owych i people.

Aktywność wspierać będą działania w internecie, które obejmą reklamy VoD oraz materiały POSM.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, kreację przygotowała agencja Brand Place.

Czytaj więcej na temat: , , ,