M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IKEA szuka agencji kreatywnej

Joanna Dziwisińska | 4 lipca 2014, 06:00

Marketer szuka długoterminowego partnera.

Spółka IKEA Retail ogłasza przetarg na strategiczną, długoterminową obsługę kreatywną. - Rozpoczęliśmy proces przeglądu rynku agencji reklamowych w celu wyselekcjonowania kilku, które zaprosimy do przetargu. Wybrane agencje zostaną poproszone o przygotowanie prezentacji przetargowej według otrzymanego briefu - powiedział Łukasz Ostrowski, dyrektor marketingu IKEA w Polsce. - Naszą ambicją jest znalezienie strategicznego partnera, z którym zamierzamy związać się na dłużej. Zamknięcie procesu przewidujemy jesienią - dodał.

Postępowanie nie obejmuje działań z zakresu mediów (IKEA pracuje z domem mediowym MEC), mediów społecznościowych (obecnie Kalicińscy.com) i digital (obecnie K2 Internet).

Do tej pory IKEA obsługiwała agencja JWT (obecnie Lemon Sky JWT), a także agencja Grey (kampania reklamowa nowych kuchni IKEA Metod).


Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,