Kraj

"Gazeta Wyborcza" promuje płatny dostęp

Wystartowała kampania pod hasłem "Co oni sobie myślą?!" autorstwa Lowe Warsaw.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDDhnTWLnlcI%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa pakietów cyfrowych “Gazety Wyborczej” (Agora SA). W kampanii realizowanej pod hasłem “Co oni sobie myślą?!” wzięli udział dziennikarze “GW”: Paulina Reiter, Mariusz Szczygieł i Adam Wajrak. W internetowych spotach tłumaczą, dlaczego warto płacić za dostęp do treści online i korzystać z oferty pakietów cyfrowych “Gazety Wyborczej”.

Spoty to zestaw kreacji rysunkowych, które kierują widzów na dedykowaną stronę www.CoOniSobieMysla.pl. Można na niej obejrzeć nagrania wideo ilustrujące hasło “Myślimy, że to nie absurd płacić za dobre historie” – Adam Wajrak i Paulina Reiter zdradzają w nich, co sami kupują w internecie, a Mariusz Szczygieł opowiada, ile trwa napisanie reportażu.

Działanie ma na celu przekonanie czytelników, że płacenie za dostęp do treści cyfrowych jest opłacalne, bo gazeta oferuje ciekawe historie. Kampania ma również na celu umacnianie pozycji serwisu www.wyborcza.pl.

Wyłącznym medium wykorzystywanym w nowej kampanii “Wyborczej” jest internet – reklamy będą emitowane w serwisach Agory, serwisach grupy Allegro oraz w sieciach zasięgowych. Będzie je także można obejrzeć na YouTube.

Za pomysł, kreację i produkcję kampanii “Co oni sobie myślą?!” odpowiedzialna jest agencja Lowe Warsaw. Za planowanie mediów odpowiada Starlink oraz dział marketingu “Gazety Wyborczej”.