Kraj

Adform wprowadza Data Management Platform

Zintegrowana platforma do zarządzania danymi adresowana jest do wydawców i reklamodawców.

Adform wprowadza zintegrowaną platformę do zarządzania danymi (Data Management Platform) dla wydawców i reklamodawców. Nowe narzędzie ma pomóc lepiej budować segmenty użytkowników i pozwalać docierać do wąsko zdefiniowanych grup docelowych.

Platforma ma za zadanie umożliwić wydawcom monetyzację wiedzy o swojej widowni, agencjom i reklamodawcom zaś dotarcie do szczegółowych grup odbiorców. Jak przekonuje biuro prasowe spółki, rozwiązanie DMP jest zintegrowane z innymi technologiami Adform, co stwarza jednolitą platformę do kompleksowego zarządzania reklamą cyfrową dla sprzedawców i kupujących reklamy typu display.
DMP służy do gromadzenia danych z licznych źródeł, włączając w to dane z własnych kampanii, a także te pochodzące od dostawców. Platforma pozwala reklamodawcom wykorzystywać te dane w DSP Adform (demand side platform), a to ma z kolei pozwalać na równomierne i celne rozdysponowanie budżetu reklamowego.