M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hity wspierane aż do września

Katarzyna Woźniak | 7 lipca 2014, 06:00

Wystartowała kampania ATL i BTL ciastek z portfolio Bahlsena.

Do mediów powróciła kampania ciastek Hit z portfolio Bahlsena, nagrodzona w tym roku nagrodą Effie. Kampania ruszyła z początkiem lipca, potrwa przez najbliższe trzy miesiące. Ciastka otrzymają silne wsparcie w mediach: w telewizji, w internecie, w największych stacjach VoD, w Facebooku, a także w punktach sprzedaży.

Marketer ma w planach dotarcie do 30 mln widzów.

Odświeżona kopia reklamy zawiera tag-on, ukazujący dwa produkty z linii Choco Sticks.

Za kreację odpowiada Ogilvy & Mather Advertising. Media na potrzeby działań kupuje MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , ,