Kraj

Liberty Direct reklamuje ubezpieczenia mieszkań

Bohaterem animowanych spotów jest Złośliwość Losu, zabawna postać znana z poprzednich reklam ubezpieczyciela.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKJEeqgG2Esw%22%7D
Polski oddział firmy ubezpieczeniowej Liberty Seguros, działającej u nas pod marką Liberty Direct, rusza z nową kampanią telewizyjną promującą ubezpieczenia mieszkań i domów. Bohaterem 15- i 30-sekundowych animowanych spotów jest Złośliwość Losu, zabawna postać znana z poprzednich reklam ubezpieczyciela.

Firma promuje ubezpieczenia nieruchomości m.in. od kradzieży w kontekście wakacyjnych wyjazdów urlopowych, jednak wymieniając wszystkie dostępne opcje zakupu, ubezpieczyciel pragnie też zwrócić uwagę na kanał sprzedaży tradycyjnej, który od kilku lat intensywnie rozwija.

Spoty będą emitowane na antenie TVP, TVN, Polsatu oraz stacji tematycznych. Za kreację odpowiada agencja Adsalt. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.