Zagranica

Chevrolet rusza z nostalgiczną kampanią

Działania za 350 mln funtów wystartowały na Wyspach i są ukłonem w kierunku kibiców Manchester United.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGlgwByvaWU0%22%7D
Chevrolet wystartował na Wyspach z kampanią za 350 mln funtów. Głównym bohaterem nostalgicznego spotu jest koszulka Manchester United, której losy i przemiany przedstawia film.

Spot jest elementem kampanii sponsorskiej, która potrwa ok. 7 lat i jest realizowana pod hasłem “What do You #PlayFor?”.
Marka General Motors po raz pierwszy zakomunikowała o współpracy z Premier League w 2012 r., ale były szef globalnego marketingu Joel Ewanick pożegnał się ze swoim stanowiskiem kilka tygodni później. W branży mówi się, że przyczyną usunięcia Ewanicka była niewyobrażalna kwota sponsorska, którą producent samochodów miał wydać na kampanię. Kontrowersyjną tym bardziej, że Chevrolet wycofuje się obecnie z większości rynków europejskich.

Reklama przedstawia kibiców Manchesteru, którzy przemierzają ulice miasta, śpiewając “Glory, glory Man United”, a wśród nich znajdują się również obecni zawodnicy: Wayne Rooney i Robin van Persie.

(Marketing Magazine)