Chevrolet wystartował na Wyspach z kampanią za 350 mln funtów. Głównym bohaterem nostalgicznego spotu jest koszulka Manchester United, której losy i przemiany przedstawia film.
Spot jest elementem kampanii sponsorskiej, która potrwa ok. 7 lat i jest realizowana pod hasłem “What do You #PlayFor?”.
Marka General Motors po raz pierwszy zakomunikowała o współpracy z Premier League w 2012 r., ale były szef globalnego marketingu Joel Ewanick pożegnał się ze swoim stanowiskiem kilka tygodni później. W branży mówi się, że przyczyną usunięcia Ewanicka była niewyobrażalna kwota sponsorska, którą producent samochodów miał wydać na kampanię. Kontrowersyjną tym bardziej, że Chevrolet wycofuje się obecnie z większości rynków europejskich.
Reklama przedstawia kibiców Manchesteru, którzy przemierzają ulice miasta, śpiewając “Glory, glory Man United”, a wśród nich znajdują się również obecni zawodnicy: Wayne Rooney i Robin van Persie.
(Marketing Magazine)