Kraj

Biedronka chwali się i reklamuje płatność kartami

Największy w kraju detalista udostępnił w blisko 2 tys. z 2,4 tys. posiadanych sklepów płatności kartami i promuje je w kampanii.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGtI1VbTCfmA%22%7D
Jeronimo Martins Polska SA, właściciel sieci dyskontów Biedronka, informuje, że w 1993 spośród ponad 2,4 tys. z nich można już płacić za zakupy kartami płatniczymi. W związku z tym detalista przygotował ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem ”Kartą też się opłaca. I kropka”. Jest ona prowadzona w telewizji, na billboardach, w prasie, internecie oraz w materiałach informacyjnych dostępnych w sklepach. Potrwa do 27 lipca.

Kreację kampanii przygotowała agencja Duda Polska. Media dla Biedronki planuje i kupuje MEC.