Kraj

Wielki rebranding Nestle Aquarel

Woda mineralna znana do tej pory jako Aquarel rusza z wielokanałową komunikacją jako Nestle Pure Life. Za kreację odpowiada agencja Publicis, a zakup mediów został zrealizowany przez MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsaElKqqQc_w%22%7D
Nestle ruszyło z wielokanałową komunikacją dla marki swojej wody dotychczas znanej pod brandem Nestlé Aquarel. W maju br. nastąpiła zmiana nazwy na Nestle Pure Life. W połowie czerwca wystartowały pierwsze działania komunikacyjne pod nową nazwą. Kampania jest odsłoną globalnych działań, tym razem kampanię można zobaczyć również w Polsce. 

Zmiana nazwy wody jest wynikiem wdrażanej przez Nestle strategii zakładającej stworzenie megabrandu o globalnym zasięgu. Nowa odsłona marki ma ułatwić konsumentom postrzeganie jej jako produktu oferującego zdrowe nawodnienie dla całej rodziny.
Wynikiem rebrandingu jest również zmiana opakowania, ale na razie na etykiecie nadal widnieje nazwa “Aquarel”.
Kampania towarzysząca działaniom ma charakter informacyjno-edukacyjny, jej grupą docelową są przede wszystkim kobiety. Woda ma być katalizatorem zdrowych przemian i nawyków dla całej rodziny.
Spoty w wersjach 15- i 30-sekundowych będą wyświetlane do września w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN.
Reklama ma eksponować potencjał marki jako wielopokoleniowej, która towarzyszy konsumentom każdego dnia. Działaniom towarzyszy hasło “Pij zdrowo, żyj zdrowo”.
Za kreację reklamy odpowiada agencja Publicis, a zakup mediów został zrealizowany przez dom mediowy MEC.