Kraj

Tarczyński wprowadza na rynek innowacyjny format kabanosów

Firma kontynuuje inwestycje w segment impulsowych przekąsek i zmianę oblicza kategorii.

Tarczyński wprowadza na rynek innowacyjny format kabanosów
Firma Tarczyński SA wprowadza na rynek innowacyjny format kabanosów Exclusive Go. Jak poinformował dyrektor marketingu Marek Kmiecik, działanie ma na celu wzmocnienie pozycji firmy w kategorii impulsowych przekąsek i jest kolejnym krokiem w inwestycjach w zmianę oblicza kategorii.

Nowość od Tarczyńskiego Exclusive Go to cienkie kabanosy jako propozycja dla aktywnych. 50-gramowa porcja ma być poręczna, łatwo ją schować np. do torebki bądź plecaka. Celem działań Tarczyńskiego jest również zaproponowanie zdrowej alternatywy dla słodkich przekąsek typu baton, wafel czekoladowy, czy też słonych przekąsek, jak chipsy.
Nowość dostępna jest w dwóch wersjach: wieprzowej i drobiowej. Firma zapewnia, że 100 g produktu wytworzono ze 185 g mięsa.
Tarczyński chce, żeby jego nowość znajdowała się poza lodówką, np. przy kasie lub na stojaku z produktami impulsowymi.
Produkt będzie wspierany kampanią internetową i działaniami trademarketingowymi w sklepach oraz kanałach alternatywnych – w kinach i na stacjach benzynowych. Na razie firma skupia się na konsekwentnej budowie dystrybucji.
Za działania ATL i BTL dla Tarczyńskiego odpowiada agencja Hand Made, za media Lowe Media, natomiast OS3 i Performance Media prowadzą kampanię w internecie.