Zagranica

Nokia przygotowuje się do startu pierwszej kampanii pod skrzydłami Microsoftu

Głównym komunikatem działań będzie "pełne doświadczenie systemu Windows".

Nokia przygotowuje się do pierwszego startu kampanii od momentu przejęcia przez Microsoft. Działanie będzie prowadzone dla flagowego smartfonu Nokii – Lumii, a główne komunikaty mają skupiać się na konkretnych funkcjach sprzętu i podkreśleniu “pełnego doświadczenia Windows”.

Kampania wielokanałowa przygotowana przez JWT z lokalnymi aktywacjami realizowanymi przez DraftFCB Inferno będzie promowała Lumię 930. Działania mają wystartować jutro pod hasłem “
One experience. Windows on your phone”.

W ramach kampanii na początku miesiąca odbył się również soft-launch telefonu podczas Cornbury Music Festival, gdzie prezentowano możliwości telefonu, m.in. integrację grafiki na ekranie. Grafika i kolory mają być jednymi z najmocniejszych atutów nowego modelu smartfonu. 

Informacja o starcie kampanii dla Lumii 930 zbiega się z publikacją raportu finansowego, który prawdopodobnie zmusi zarząd do drastycznej redukcji zatrudnienia w Microsofcie. Nieoficjalnie mówi się, że niebawem zostanie zwolnionych kilak tysięcy pracowników – to liczba zbliżona do fali zwolnień w 2009 r., kiedy pracę straciło 5,8 tys. osób. Firma na razie sprawy nie komentuje, czeka z informacjami do 22 lipca, kiedy ogłosi oficjalne podsumowanie kwartalne.

(Marketing Week)