Nokia przygotowuje się do pierwszego startu kampanii od momentu przejęcia przez Microsoft. Działanie będzie prowadzone dla flagowego smartfonu Nokii – Lumii, a główne komunikaty mają skupiać się na konkretnych funkcjach sprzętu i podkreśleniu “pełnego doświadczenia Windows”.
Kampania wielokanałowa przygotowana przez JWT z lokalnymi aktywacjami realizowanymi przez DraftFCB Inferno będzie promowała Lumię 930. Działania mają wystartować jutro pod hasłem “One experience. Windows on your phone”.
W ramach kampanii na początku miesiąca odbył się również soft-launch telefonu podczas Cornbury Music Festival, gdzie prezentowano możliwości telefonu, m.in. integrację grafiki na ekranie. Grafika i kolory mają być jednymi z najmocniejszych atutów nowego modelu smartfonu.
Informacja o starcie kampanii dla Lumii 930 zbiega się z publikacją raportu finansowego, który prawdopodobnie zmusi zarząd do drastycznej redukcji zatrudnienia w Microsofcie. Nieoficjalnie mówi się, że niebawem zostanie zwolnionych kilak tysięcy pracowników – to liczba zbliżona do fali zwolnień w 2009 r., kiedy pracę straciło 5,8 tys. osób. Firma na razie sprawy nie komentuje, czeka z informacjami do 22 lipca, kiedy ogłosi oficjalne podsumowanie kwartalne.
(Marketing Week)