M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tesco nagrodziło fanów mundialu

Maciej Florek | 16 lipca 2014, 06:00

Kampanię w mediach społecznościowych przeprowadziła agencja Lemon Sky JWT.

Przez cały okres mistrzostw świata w piłce nożnej Tesco Polska prowadziło monitoring mediów społecznościowych, lokalizując w sieci osoby, które wypowiadały się na temat mundialu. Najbardziej aktywni w internecie fani piłki nożnej otrzymywali od Tesco specjalnie przygotowane zestawy przekąsek. Internauci mogli oznaczać swoje wpisy hashtagiem #kibicujZtesco, ale nie było to konieczne do tego, aby otrzymać upominek. Wyróżnieni w akcji kibice mogli wybrać preferowany zestaw, korzystając ze strony Kibicujztesco.pl.

Podczas trwania zabawy nagrodzonych zostało ponad 1 tys. osób, a ponad 3 tys. oznaczyło swoje wpisy odpowiednim hashtagiem.

Lemon Sky JWT odpowiadało za strategię, kreację, działania w social mediach oraz realizację tej akcji promocyjnej. 

Czytaj więcej na temat: ,