Spółka Levi Strauss Poland odkryła szczegóły dotyczące jesiennej kampanii wizerunkowej. Jej wstępne założenia opisywaliśmy w informacji w DS “MMP” 16 sierpnia br. Całość akcji potrwa od połowy września do połowy grudnia. Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, ale głównymi bohaterami będą produkty: spodnie 501 Anti-Form i damskie spodnie Eve. Od połowy września do połowy października działania reklamowe będą się toczyły w telewizji i kinach. Spoty będą emitowane w: TVN, TVN Siedem, Polsacie i MTV Polska oraz wybranych kinach w Warszawie, we Wrocławiu, w Katowicach, Poznaniu i Trójmieście. Trwające 30 sekund spoty kontynuują koncept znany już z wiosennych reklam tej marki – wprowadzenie dialogu i umiejscowienie produktu w sytuacji codziennych rozmów. Reżyserem reklamówek jest Nick Gordon, który reżyserował m.in. wideoklipy takich wykonawców jak: Roni Size, Placebo, The Strike Boys i Supergrass. Reżyserował także reklamy dla koncernów Nokia, Motorola czy Mercedes. W czasie trwania kampanii w stacjach telewizyjnych i kinach na antenie stacji muzycznej Viva będzie prowadzona akcja, w której prezenter muzyczny Iloczyn będzie angażował przechodniów na ulicach do realizacji niestandardowych pomysłów związanych z dżinsami 501 Anti-Form. Kampania prasowa potrwa dłużej, bo od połowy września do połowy grudnia. Spodnie męskie 501 Anti-Form będą reklamowane w magazynach: “CKM”, “Playboy”, “Laif”, “Dosdedos”, “Fluid” i “Aktivist Exklusiv”, a spodnie damskie Eve pojawią się na layoutach w tytułach: “Cosmopolitan”, “Glamour”, “Pani”, “Elle” i “Viva!”. Autorem zdjęć do layoutów prasowych jest brazylijski fotograf Viva Robeiro, który na co dzień pracuje m.in. dla magazynów: “Dazed & Confused”, “Purple” czy “Vogue”. Kampania będzie miała także miejsce w sieci – w portalach Onet.pl i Tenbit.pl internauci będą mogli wziąć udział w konkursach. “Jesienna kampania Levi’s jest konsekwentną kontynuacją strategii umacniania wizerunku marki wśród młodych ludzi ceniących oryginalność oraz ponadprzeciętność wyrażaną m.in. poprzez indywidualny styl” – mówi Ewa Sydor, dyrektor ds. marketingu grupy wschodnioeuropejskiej w koncernie. Kreację kampanii przygotowała centralnie agencja Bartle Bogle Hegarty, a w Polsce adaptacją zajęła się agencja reklamowa Ditro Communication. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Główną grupą docelową kampanii będą osoby w wieku 15-24 lata. (PU)
Kraj
TVN Discovery
Starcom
Polsat Sport
Playboy
Polsat
Viva!
Cosmopolitan
CKM
Bartle Bogle Hegarty
Nokia
Pani
Glamour
Vogue
Elle
Onet.pl
Motorola
MTV Polska
Laif
Fluid
Mercedes
TVN Siedem
Viva
Aktivist Exklusiv
Levi Strauss Poland
DosDedos
Sydor Ewa
Levi’s
Tenbit.pl
Dazed & Confused
Purple
Gordon Nick
Robeiro Viva
Ditro Communication