Kraj

Levi Strauss Poland odkrywa szczegóły jesiennej kampanii

Spółka Levi Strauss Poland odkryła szczegóły dotyczące jesiennej kampanii wizerunkowej. Jej wstępne założenia opisywaliśmy w informacji w DS "MMP" 16...

Spółka Levi Strauss Poland odkryła szczegóły dotyczące jesiennej kampanii wizerunkowej. Jej wstępne założenia opisywaliśmy w informacji w DS “MMP” 16 sierpnia br. Całość akcji potrwa od połowy września do połowy grudnia. Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, ale głównymi bohaterami będą produkty: spodnie 501 Anti-Form i damskie spodnie Eve. Od połowy września do połowy października działania reklamowe będą się toczyły w telewizji i kinach. Spoty będą emitowane w: TVN, TVN Siedem, Polsacie i MTV Polska oraz wybranych kinach w Warszawie, we Wrocławiu, w Katowicach, Poznaniu i Trójmieście. Trwające 30 sekund spoty kontynuują koncept znany już z wiosennych reklam tej marki – wprowadzenie dialogu i umiejscowienie produktu w sytuacji codziennych rozmów. Reżyserem reklamówek jest Nick Gordon, który reżyserował m.in. wideoklipy takich wykonawców jak: Roni Size, Placebo, The Strike Boys i Supergrass. Reżyserował także reklamy dla koncernów Nokia, Motorola czy Mercedes. W czasie trwania kampanii w stacjach telewizyjnych i kinach na antenie stacji muzycznej Viva będzie prowadzona akcja, w której prezenter muzyczny Iloczyn będzie angażował przechodniów na ulicach do realizacji niestandardowych pomysłów związanych z dżinsami 501 Anti-Form. Kampania prasowa potrwa dłużej, bo od połowy września do połowy grudnia. Spodnie męskie 501 Anti-Form będą reklamowane w magazynach: “CKM”, “Playboy”, “Laif”, “Dosdedos”, “Fluid” i “Aktivist Exklusiv”, a spodnie damskie Eve pojawią się na layoutach w tytułach: “Cosmopolitan”, “Glamour”, “Pani”, “Elle” i “Viva!”. Autorem zdjęć do layoutów prasowych jest brazylijski fotograf Viva Robeiro, który na co dzień pracuje m.in. dla magazynów: “Dazed & Confused”, “Purple” czy “Vogue”. Kampania będzie miała także miejsce w sieci – w portalach Onet.pl i Tenbit.pl internauci będą mogli wziąć udział w konkursach. “Jesienna kampania Levi’s jest konsekwentną kontynuacją strategii umacniania wizerunku marki wśród młodych ludzi ceniących oryginalność oraz ponadprzeciętność wyrażaną m.in. poprzez indywidualny styl” – mówi Ewa Sydor, dyrektor ds. marketingu grupy wschodnioeuropejskiej w koncernie. Kreację kampanii przygotowała centralnie agencja Bartle Bogle Hegarty, a w Polsce adaptacją zajęła się agencja reklamowa Ditro Communication. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Główną grupą docelową kampanii będą osoby w wieku 15-24 lata. (PU)