M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GSK rozpoczyna kampanię specjalistycznych past do zębów

Maciej Florek | 17 lipca 2014, 06:00

Za kampanię odpowiadają MediaCom i MediaCom Beyond Advertising.

GlaxoSmithKline rozpoczyna kampanię specjalistycznych past do zębów. Działania prowadzone są pod hasłem "Wybieraj pasty świadomie”. Towarzyszy jej konkurs na stronie www.wybierajpastyswiadomie.pl. Kampania ma na celu zachęcenie konsumentów do odwiedzenia aptek i wybranie wspólnie z farmaceutą specjalistycznych past do zębów. Tym samym GSK promuje swoje trzy marki: Sensodyne i Parodontax i Proszkliwo.

W konkursie będzie można wziąć udział na dwa sposoby: poprzez dodanie zdjęcia własnego uśmiechu lub rozpoznanie uśmiechów znajomych. Zwyciężą osoby, których uśmiech rozpozna największa liczba osób. Nagrodami są aparaty fotograficzne z funkcją wykrywania uśmiechu. Dodatkowo sześć nagrodzonych uśmiechów znajdzie się na wielkoformatowej siatce outdoorowej, która będzie wyeksponowana w centrum Warszawy we wrześniu. Ponadto w ramach kampanii w aptekach w całej Polsce dystrybuowane będą niestandardowe materiały BTL.

Media do kampanii zaplanował i zakupił MediaCom, dział MediaCom Beyond Advertising odpowiedzialny był zaś za koordynację i realizację całej akcji, począwszy od produkcji tagu do kopii TV, przez stworzenie strony WWW, po kampanię display, organizację konkursu i projekt siatki wielkoformatowej z uśmiechami zwycięzców.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,