M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Absolut zaprasza do zabawy z komiksem

Katarzyna Woźniak | 17 lipca 2014, 06:00

Startuje nowa kampania społecznościowa marki. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja IQ Marketing.

Marka wódki Absolut z portfolio Pernod Ricard wystartowała z kampanią digitalową adresowaną do swoich fanów. Zabawa polega na wykorzystaniu w mediach społecznościowych komiksu.
"Życie Alexa – czas na absolutne zmiany“ to tytuł nowego komiksu interaktywnego, który powstał na potrzeby tej aktywacji. Marka ma dać fanom możliwość bycia bohaterem poszczególnych odcinków komiksu tworzonego "na żywo" przez scenarzystę Bartka Sztybora i rysownika Marka Oleksickiego. Lokalna aktywacja marki związana jest z globalną kampanią "Transform today", która zadebiutowała w ubiegłym roku.

Platformą aktywacji jest stworzona na potrzeby akcji strona www.zyciealexa.pl, do której uczestnicy zabawy trafią za pośrednictwem zakładki na profilu marki Absolut Polska w Facebooku lub bezpośrednio przez przeglądarkę internetową.

Interaktywna kampania marki rozpoczęła się 15 lipca i potrwa do 18 sierpnia. 

Dzięki mechanizmowi aplikacji fani przez sześć najbliższych tygodni będą mogli co tydzień brać udział w castingu na członka Podziemnego Klubu Alexa. Wystarczy, że dołączą do aplikacji, zaakceptują regulamin i udostępnią swoje zdjęcie, wybierając równocześnie, jaką postacią interaktywnej historii chcieliby zostać. Wyboru osób, których wizerunek zostanie przeniesiony na kartki komiksu, dokona specjalna komisja, w której skład wejdą twórcy komiksu oraz przedstawiciel marki Absolut. Dodatkową nagrodą dla wyróżnionych osób będą produkty marki.

Firma zaprosiła do współpracy uznanych artystów związanych ze środowiskiem polskiego komiksu, m.in. Bartka Sztybora i Marka Oleksickiego.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja IQ Marketing, działania PR przygotowała i prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.


Czytaj więcej na temat: , , , , , ,