Kraj

El Sol z wakacyjną akcją z klapkami w roli głównej

Wina z portfolio Ambry ruszają z wakacyjnym wsparciem sprzedaży.

El Sol z wakacyjną akcją z klapkami w roli głównej
Wina El Sol z portfolio firmy Ambra SA ruszają z letnią promocją swoich produktów. Do każdej butelki wina producent dodaje parę żółtych lub czerwonych klapek. Akcja będzie wspierana w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Marka El Sol zapowiada, że podczas wakacji ma w planach rozdać 50 tys. klapek – męskich i damskich, w kolorach czerwonym i żółtym. Aby klapki otrzymać, należy kupić wino z wakacyjną zawieszką, a następnie udać się do najbliższego saloniku Kolporter, pokazać paragon i wymienić zawieszkę na wybrany model klapek. Promocja trwa od 15 lipca do 15 września br.

Celem promocji jest bezpośrednie wsparcie sprzedaży i podniesienie rotacji podczas letnich miesięcy.
Promocja obejmie wszystkie sklepy sieciowe i tradycyjne, gdzie dostępne są wina El Sol. Punkty sprzedaży otrzymają wsparcie w postaci ulotek i ekspozytorów, a do saloników Kolporter trafią woblery reklamowe. 

W kurortach nadmorskich wina El Sol będzie można znaleźć w Event Boksach, czyli specjalnych strefach rozrywki, które w sezonie wakacyjnym powstaną w Mielnie, Kątach Rybackich, Łebie, we Władysławowie i w Ustce. Do każdej zakupionej w boksie butelki wina dołączana jest nagroda. Oprócz El Klapek do rozdania czekają też frisbee – dla wszystkich miłośników aktywnego odpoczynku, bądź coolery do zmrożenia win na plaży. Za kreację i organizację akcji odpowiada Walk Promotion. Za wsparcie o charakterze PR odpowiada agencja Kuźnia PR.