Kraj

Seika przygotowuje event promujący markę odzieżową Harvest

Firma Seika, dystrybutor marek odzieżowych James Harvest i Fruit of the Loom w Polsce, przygotowuje na wrzesień event promocyjny dla...

Firma Seika, dystrybutor marek odzieżowych James Harvest i Fruit of the Loom w Polsce, przygotowuje na wrzesień event promocyjny dla tej pierwszej marki. Głównym punktem eventu będzie prezentacja tzw. teamu Ferrari, jednej z drużyn występujących w cyklu rajdów Ferrari, w którym występują tylko samochody tej marki. Marka James Harvest jest na poziomie globalnym jednym ze sponsorów tego teamu (głównym sponsorem tej konkretnej drużyny jest OKI). Jak zapowiada Mariusz Szeib, prezes Seika, event odbędzie się w Warszawie w połowie września, kierowany będzie przede wszystkim do klientów firmy Seika, którzy w jego trakcie zapoznać się będą mogli z autentycznym samochodem biorącym udział w wyścigach Ferrari i wziąć udział w konkursach (planowane jest m.in. losowanie wyjazdu na wyścigi Ferrari). W czasie eventu odbywać się też będą prezentacje odzieży marki Harvest. Odzież marki Harvest to wysoka półka odzieżowa. Seiko dystrybuuje ją jako tzw. odzież promocyjną, wykorzystywaną jako drogi “gadżet”, czy jako odzież korporacyjną. W portfolio klientów Seika znajdują się największe polskie firmy, m.in.: Kompania Piwowarska, TP SA, Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel, Polfarb Cieszyn, ITI, Kostrzyn International Paper. (MG)