Kraj

Artyści Męskiego Grania śpiewają zwrotki internautów

Interaktywna zabawa dla fanów Męskiego Grania została stworzona przez agencję Gong.

Artyści Męskiego Grania śpiewają zwrotki internautów
Agencja Gong przygotowała specjalną akcję promującą wydarzenie zainicjowane przez markę Żywiec (Grupa Żywiec) – Męskie Granie 2014. Internauci za pomocą aplikacji wewnątrz przeglądarki mogą stworzyć własną zwrotkę do singla promującego trasę koncertową “Elektryczny”. Po jej zapisaniu ich pomysł na utwór weźmie udział w specjalnym konkursie. Mechanizm zabawy polega na stworzeniu zwrotki składającej się z czterech wersów, która po ułożeniu zostanie odśpiewana przez artystów tegorocznego Męskiego Grania, m.in. przez Kasię Nosowską, Dawida Podsiadło bądź Smolika. Liczba możliwych kombinacji zwrotek wynosi 33 septyliony (septylion to wartość 10 do 42 potęgi, czyli jedynka i 42 zera w zapisie dziesiętnym).

Aby wziąć udział w interaktywnej kampanii, należy wejść na stronę https://zwrotka.meskiegranie.pl.