M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MEC, MediaCom i Starcom w czołówce zestawienia RECMY

Joanna Dziwisińska | 21 lipca 2014, 06:00

Duży awans Mindshare, który odnotował najlepszy wynik od 2002 r.

Domy mediowe MEC, MediaCom Warszawa i Starcom znalazły się na czele najnowszego zestawienia wielkości obsługiwanych budżetów, opracowywanego przez RECMĘ. Rok temu Starcom zajmował drugą pozycję. Tegoroczne zestawienie pokazuje także wyraźny awans Mindshare'u, który zajął czwarte miejsce. W poprzedniej edycji raportu zajął szóstą pozycję (2013 r. – 274 mln euro, 2012 r. – 196 mln euro). Według RECMY obroty MEC w 2013 r. wyniosły 440 mln euro (2012 r. – 400 mln euro), MediaComu – 337 mln euro (301 mln euro) i Starcomu – 292 mln euro (307 mln euro).

W top 10 znalazły się także: ZOG – 217 mln euro, Media Direction OMD – 208 mln euro, PHD Media Direction – 164 mln euro, Carat – 142 mln euro, OMD – 116 mln euro, Havas Media – 114 mln euro.

W zestawieniu sieci i grup domów mediowych pierwszy jest OMD, następnie Starcom MediaVest i MEC. Liderem globalnego zestawienia jest Starcom MediaVest.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,