M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

San Markos dla Euronetu

Katarzyna Kacprzak | 22 lipca 2014, 06:00

Komunikacja kierowana jest do przedsiębiorców.

Rozpoczęła się kolejna część kampanii reklamowej dla sieci Euronet Polska, która została przygotowana przez agencję reklamową San Markos. Tym razem na rynek zostały wprowadzone nowe funkcjonalności dostępne we wpłatomatach Euronetu. Działania będą realizowane do końca sierpnia.

Główne hasło kampanii to: "Mój nowy wpłatomat. Dużo więcej możliwości”. Celem działań jest zakomunikowanie wprowadzenia przez Euronet nowych funkcjonalności dostępnych w sieci ich wpłatomatów, m.in. możliwość zdefiniowania wpłat do siedmiu rachunków, dla których mogą wprowadzić nazwy, sprawdzenia historii transakcji online oraz możliwość wpłaty na zdefiniowane rachunki przez wskazane osoby (brak limitów co do liczby wpłacających). Komunikacja kierowana jest do przedsiębiorców.

W prowadzonych działaniach reklamowych w znacznym stopniu będą wykorzystywane formaty online, bannery, e-mailingi oraz smarticle.

Czytaj więcej na temat: ,