Kraj

Time SA z obsługą kampanii Państwowej Inspekcji Pracy

Kampania informacyjna rusza pod hasłem "Na fali pierwszej pracy", a patronem działań jest Radio Eska.

Time SA obsłuży kampanię Państwowej Inspekcji Pracy pod hasłem “Na fali pierwszej pracy”. Patronem działań promocyjnych jest Radio Eska.

Kampania jest adresowana do młodzieży szkolnej i akademickiej, która podejmuje się prac sezonowych na terenie województwa zachodniopomorskiego. Działanie ma na celu upowszechnianie wiedzy o przepisach prawa pracy przy zatrudnianiu, w szczególności o uprawnieniach i obowiązkach związanych z określonymi rodzajami umów, czasem pracy, wynagrodzeniem oraz zagrożeniami zawodowymi, które mogą wystąpić podczas wykonywania pracy. W toku kampanii prowadzone będą kontrole zakładów zatrudniających młodych pracowników sezonowych.

Kampania medialna rozpoczęła się 21 lipca i potrwa do 10 sierpnia. Realizowana będzie we wszystkich stacjach Grupy Radiowej “Time” (Radio Eska, Radio Vox FM, Radio Wawa, Radio Plus, Radio Eska Rock) oraz w Radiu Zet. Wesprą ją działania w internecie na stronie internetowej stacji Eska. Kampania odsłonowa dostępna jest na www.eskaGO.pl.
W nadmorskich miejscowościach na terenie województwa zachodniopomorskiego pojawią się specjalne stoiska, przy których będzie można skorzystać z pomocy ekspertów Państwowej Inspekcji Pracy.

W ramach kampanii osoby w wieku od 16 do 26 lat mogą wziąć udział w specjalnym konkursie filmowym “Moja pierwsza praca”. Filmy wykonane dowolną techniką, które pozytywnie oceni komisja kwalifikacyjna, zostaną opublikowane w portalach internetowych oraz na stronie internetowej kampanii “Na fali pierwszej pracy”.

W ramach realizacji kampanii w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłoniona została firma Art Production, która odpowiada za produkcję, emisję oraz dodatkową promocję kampanii w mediach. Za kreację plakatu odpowiada agencja reklamowa Radna.