Kraj

Ambient w wykonaniu Carrefour Polska [wideo]

Sieć zaprasza klientów do wcielenia się w wakacyjnych muzyków z "Orkiestry Carrefour".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3q7MbY-DjJQ%22%7D
Carrefour Polska realizuje niestandardową akcję marketingową w ramach kampanii “Carrefour pozytywnie gra każdego dnia”. Kampania potrwa do 10 sierpnia br.

W hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zbudowano interaktywny stół i zaproszono klientów do wcielenia się w wakacyjnych muzyków z “Orkiestry Carrefour”. Na stole wyeksponowano produkty z aktualnej oferty hipermarketu, a stół został wyposażony w wagi kuchenne o zmodyfikowanej specjalnie na potrzeby akcji elektronice. Po uderzeniu przedmiotu postawionego na wadze odtwarzany jest dźwięk z głośników umieszczonych wewnątrz stołu. W ten sposób rozłożone artykuły spożywcze i przemysłowe za każdym dotknięciem wydają różne dźwięki muzyczne, a klienci, sięgając po produkty, komponują własne melodie.

W efekcie tego muzycznego eksperymentu powstaną trzy reklamy produktowe połączone z muzyką, które będzie można zobaczyć na stronie sieci Carrefour oraz w internetowych serwisach VoD i YouTube.

Za realizację tej kampanii odpowiada agencja K2.