Carrefour Polska realizuje niestandardową akcję marketingową w ramach kampanii “Carrefour pozytywnie gra każdego dnia”. Kampania potrwa do 10 sierpnia br.
W hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zbudowano interaktywny stół i zaproszono klientów do wcielenia się w wakacyjnych muzyków z “Orkiestry Carrefour”. Na stole wyeksponowano produkty z aktualnej oferty hipermarketu, a stół został wyposażony w wagi kuchenne o zmodyfikowanej specjalnie na potrzeby akcji elektronice. Po uderzeniu przedmiotu postawionego na wadze odtwarzany jest dźwięk z głośników umieszczonych wewnątrz stołu. W ten sposób rozłożone artykuły spożywcze i przemysłowe za każdym dotknięciem wydają różne dźwięki muzyczne, a klienci, sięgając po produkty, komponują własne melodie.
W efekcie tego muzycznego eksperymentu powstaną trzy reklamy produktowe połączone z muzyką, które będzie można zobaczyć na stronie sieci Carrefour oraz w internetowych serwisach VoD i YouTube.
Za realizację tej kampanii odpowiada agencja K2.