Kraj

UIP Polska prowadzi kampanię reklamową promującą film "Spider-Man 2"

UIP Polska prowadzi kampanię reklamową filmu "Spider-Man 2", którego premiera odbędzie się dzisiaj. Kreację akcji dystrybutor przygotował we własnym zakresie....

UIP Polska prowadzi kampanię reklamową filmu “Spider-Man 2”, którego premiera odbędzie się dzisiaj. Kreację akcji dystrybutor przygotował we własnym zakresie. W ramach planowania i zakupu mediów UIP Polska współpracuje z domem mediowym MindShare Polska. Film jest reklamowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz m.in. w HBO i MTV oraz w kanałach dziecięcych. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku od 9 do trzydziestu kilku lat. Layouty reklamowe znajdują się także na nośnikach outdoorowych: citylightach (wynajętych od firm: Clear Channel Poland, Ströer oraz AMS) i wielkoformatowych bannerach winylowych. Do młodych ludzi zainteresowanych filmami i rozrywką jest skierowana kampania w internecie: m.in. w portalach Onet.pl i Tenbit.pl. W ramach kampanii prasowej dystrybutor reklamuje film m.in. w dzienniku “Fakt”, w dziennikach bezpłatnych, takich jak “Metro” i “Metropol”, w prasie lokalnej w całej Polsce. Wśród magazynów znalazły się m.in.: “Bravo”, “Bravo Sport” i “Viva!”. W ramach wymiany barterowej UIP Polska reklamuje film w stacji radiowej RMF FM, która jest stałym partnerem dystrybutora. Kampania potrwa do końca sierpnia. “Niewykluczone, że część działań reklamowych zostanie przedłużona na początek września – specjalnie na potrzeby młodzieży wracającej we wrześniu do szkół” – mówi Stanisław Pytel, dyrektor marketingu w UIP Polska. (PU)