IKEA ogłosiła w USA emisję najnowszego katalogu. Pierwsze działania koncentrują się na doświadczeniach snu, a kampania ukazuje momenty życia przed i po śnie.
Najnowsza edycja katalogu nosi tytuł “gdzie zaczyna i kończy się dzień”. Marketer największą wagę przywiązuje do łazienek i sypialni – pomaga urządzić te miejsca najbardziej komfortowo i jednocześnie podpowiada, co zrobić, aby jak najlepiej oddawały osobowość właściciela.
Głównym celem jest personalizacja i maksymalne wykorzystanie nawet najmniejszej przestrzeni w domu. Jeśli chodzi o łazienki, marketer za punkt honoru stawia sobie nadanie jej rysów spa. Marka zaoferowała m.in. całą serię eleganckich mebli z opcją personalizacji – badania w Stanach wykazały, że 70 proc. Amerykanów dzieli swoją łazienkę ze współmałżonkiem lub partnerem.
Marka przywiązuje w nowym katalogu wielką wagę do tego, jak skonstruowana jest sypialnia. IKEA jako pierwsza sieć meblowa na świecie zleciła na wiosnę badania, które dokładnie badały nawyki ludzi związane z porannym wstawaniem, poruszaniem się i funkcjonowaniem w przestrzeni mieszkania do czasu wyjścia z domu do pracy lub szkoły.
Katalog wyemitowany na potrzeby USA będzie dostępny już na początku sierpnia. IKEA niebawem ogłosi 67 rodzajów wydań drukowanych swojego katalogu w różnych językach i w różnym czasie na 46 rynkach.
(Popsop)