Zagranica

IKEA prezentuje nowy katalog i wspiera działania kampanią

W nowym katalogu marketer skupia się na maksymalnym wykorzystaniu nawet najmniejszej przestrzeni.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_Gu0RVEkxU8%26list%3DPLk5L7f7HqQ7Ee5Zbum4rpC822riX6SdKm%22%7D
IKEA ogłosiła w USA emisję najnowszego katalogu. Pierwsze działania koncentrują się na doświadczeniach snu, a kampania ukazuje momenty życia przed i po śnie.

Najnowsza edycja katalogu nosi tytuł “gdzie zaczyna i kończy się dzień”. Marketer największą wagę przywiązuje do łazienek i sypialni – pomaga urządzić te miejsca najbardziej komfortowo i jednocześnie podpowiada, co zrobić, aby jak najlepiej oddawały osobowość właściciela.

Głównym celem jest personalizacja i maksymalne wykorzystanie nawet najmniejszej przestrzeni w domu. Jeśli chodzi o łazienki, marketer za punkt honoru stawia sobie nadanie jej rysów spa. Marka zaoferowała m.in. całą serię eleganckich mebli z opcją personalizacji – badania w Stanach wykazały, że 70 proc. Amerykanów dzieli swoją łazienkę ze współmałżonkiem lub partnerem.

Marka przywiązuje w nowym katalogu wielką wagę do tego, jak skonstruowana jest sypialnia. IKEA jako pierwsza sieć meblowa na świecie zleciła na wiosnę badania, które dokładnie badały nawyki ludzi związane z porannym wstawaniem, poruszaniem się i funkcjonowaniem w przestrzeni mieszkania do czasu wyjścia z domu do pracy lub szkoły.

Katalog wyemitowany na potrzeby USA będzie dostępny już na początku sierpnia. IKEA niebawem ogłosi 67 rodzajów wydań drukowanych swojego katalogu w różnych językach i w różnym czasie na 46 rynkach.

(Popsop)

Tagi