Kraj

Budżet Visy przechodzi z Greya do Saatchi & Saatchi

Budżet reklamowy Visa International w Polsce przechodzi z agencji Grey Worldwide do Saatchi & Saatchi - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wiadomości...

Budżet reklamowy Visa International w Polsce przechodzi z agencji Grey Worldwide do Saatchi & Saatchi – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wiadomości tej nie skomentował Marek Żołędziowski, dyr. generalny Saatchi, a przedstawiciele klienta byli w chwili zamykania tego wydania DS “MMP” nieuchwytni. Według naszych informacji przesunięcie budżetu wiąże się z wejściem Polski do Unii Europejskiej i podziałem budżetu Visy między agencje w poszczególnych regionach. Grey wygrał przetarg na obsługę Visy w krajach Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki w marcu 2003 r., wcześniej w Polsce brand był obsługiwany przez agencję Tequila/Polska. Wydatki reklamowe marki Visa (bez kampanii organizowanych z bankami) w 2003 r. zamknęły się kwotą 4,98 mln zł (dane: Expert Monitor). (TW)