Kraj

Krispol reklamuje się w TV [wideo]

Kampanię przygotowały Kiwigroup i Media Concept.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS1X-1yqXsjk%22%7D
Krispol, producent bram garażowych, okien i rolet, rozszerza kampanię telewizyjną zapoczątkowaną spotami sponsorskimi przed wybranymi meczami T-Mobile Ekstraklasy. Firma towarzyszy tym rozgrywkom już czwarty sezon z rzędu.

Nowy billboard będzie emitowany także w TVN oraz kanałach tematycznych Polsatu, Discovery (Discovery, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, TLC), AXN, Comedy Central, BBC Entertainment i BBC Knowledge.

Spot zrealizowała poznańska agencja Kiwigroup. Media zaplanował i zakupił Media Concept.