Kraj

Startuje kampania Praktikera

Dwutygodniową akcję wspierają działania w telewizji i w internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-chioXiviig%22%7D
Rusza ogólnopolska kampania sieci Praktiker. Jej celem jest prezentacja oferty sklepów jako solidnej. Działania potrwają dwa tygodnie i ich odsłony będzie można zobaczyć w telewizji i w internecie.
Osią kampanii są 15-sekundowe spoty emitowane m.in. w TVP, TVN i w kanałach tematycznych.

Za kreację odpowiada agencja H Warsaw, reżyserem filmów jest Marcin Serafin. Media planuje i kupuje Maxus. Działania w internecie prowadzi Codemedia. Za działania o charakterze PR odpowiada Kuźnia PR.