M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowi partnerzy wspierają akcję "70 sekund ciszy…"

Katarzyna Kacprzak | 1 sierpnia 2014, 06:00

Inicjatywa spotyka się z coraz większym medialnym odzewem i lista zainteresowanych wciąż rośnie.

Wraz ze zbliżającą się rocznicą wybuchu powstania warszawskiego powiększa się grono mediów zainteresowanych udziałem w akcji "70 sekund ciszy na 70-lecie Powstania Warszawskiego", o której pisaliśmy 30 lipca w MMP24.

Inicjatywa spotyka się z coraz większym medialnym odzewem i lista zainteresowanych wciąż rośnie. Jednym ze świeżo zdeklarowanych partnerów jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która podczas 20. Przystanku Woodstock o godzinie 17:00 przerwie koncerty i wyemituje 70 sekundowy klip. Dodatkowo udział w akcji zdeklarowały telewizje: Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat History, Universal Channel, 13 Ulica, TVR, TV Toya, Stopklatka TV, ATM Rozrywka, TV Pomerania, rozgłośnie radiowe - m.in. Radio Zet Gold, Antyradio, Polskie Radio Lublin i Polskie Radio Londyn oraz serwisy internetowe Infor.

Za akcję "70 sekund ciszy na 70-lecie Powstania Warszawskiego" odpowiada agencja Ogilvy & Mather, która wspólnie z domem mediowym Maxus stara się o zdobycie jak największej liczby partnerów, którzy dobrowolnie wezmą w niej udział. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym przez Związek Powstańców Warszawskich.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,