Kraj

Piotr Cedzyński nowym dyrektorem kreatywnym w Cheil Polska

Agencja będzie wzmacniać kompetencje zespołu w obszarach digital, mobile oraz retail experience.

Piotr Cedzyński nowym dyrektorem kreatywnym w Cheil Polska
Z początkiem sierpnia stanowisko dyrektora kreatywnego w Cheil Polska objął Piotr Cedzyński.

– Najważniejszymi zadaniami stojącymi przed nowym dyrektorem kreatywnym będą wzmocnienie kompetencji zespołu w obszarach digital, mobile oraz retail experience oraz usprawnienie istniejących procesów – mówi Daril Kim, dyrektor zarządzający Cheil Polska.

Cedzyński z reklamą związany jest od ponad 16 lat. Przez ostatni rok pracował w Heureka/VML Warszawa jako creative director. Wcześniej przez trzy lata zajmował stanowisko senior creative w agencji Heureka. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor kreatywny w Scholz & Friends oraz senior creative w McCann Erickson. Pracował dla klientów z branż FMCG, finansowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej, m.in.: Danone, Orange, PKO BP, Tchibo, Frito Lay, Algida, Bank BGŻ, L’Oréal Paris, Mercedes-Benz, Oriflame, Star Foods, Tchibo, Algida, Benckiser, Gillette, GM, Polkomtel.