Przetargi

Pięć domów mediowych stara się o budżet mediowy Ambry SA

Ambra SA, importer i dystrybutor napojów alkoholowych, zaprosił pięć domów mediowych do przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego. Jak powiedział...

Ambra SA, importer i dystrybutor napojów alkoholowych, zaprosił pięć domów mediowych do przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego. Jak powiedział Tomasz Borchowiec, marketing manager w Ambrze SA, w przetargu biorą udział: Media Direction OMD, Initiative Warszawa, Universal McCann, Star Media oraz Optimum Media OMD. W tym tygodniu odbędą się pierwsze prezentacje. Wartość budżetu nie została ujawniona. Umowa pomiędzy Ambrą SA a zwycięską agencją podpisana zostanie prawdopodobnie na rok. “Tegoroczny budżet reklamowy marek, które zamierzamy wspierać: Dorato oraz Cin & Cin, jest porównywalny z ubiegłorocznym” – powiedział Borchowiec. Dotychczas Ambra SA planowała i kupowała media za pośrednictwem agencji kreatywnej GPD. W tym roku strategią i kreacją dla marki Dorato zajmie się agencja Open, a dla marki Cin & Cin agencja Idea i Media. Obie kampanie zaplanowane są na listopad br. i będą obejmowały między innymi działania sponsoringowe w telewizji. Przetarg mediowy rozstrzygnie się we wrześniu br. (PR)