Kraj

Nowa kampania marki Żywiec [wideo]

Rusza "Żywiecka Kronika Filmowa".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLlwz35cdTQg%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Marka Żywiec w nowej platformie komunikacji postanowiła wskrzesić kultowy format Kroniki Filmowej. Spoty reklamowe z serii “Żywieckiej Kroniki Filmowej” emitowane są w głównych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych od 5 sierpnia 2014.

Razem z kampanią telewizyjną, 7 sierpnia br., marka rozpoczyna również konkurs dla młodych twórców filmowych. Będą oni mieli za zadanie pokazać i trafnie skomentować współczesną Polskę. Finałowe prace zostaną zaprezentowane publiczności podczas 13. edycji Planete+ Doc Film Festival, a zwycięzca otrzyma 10 tys. zł nagrody. Na nadsyłanie skryptów uczestnicy od 7 sierpnia do 5 września 2014 r.

Kampania otrzyma wsparcie w głównych kanałach komunikacyjnych. Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają: ATL – agencja DDB, BTL – Just, digital – Gong, public relations – TBWA PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.