Marka Żywiec w nowej platformie komunikacji postanowiła wskrzesić kultowy format Kroniki Filmowej. Spoty reklamowe z serii “Żywieckiej Kroniki Filmowej” emitowane są w głównych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych od 5 sierpnia 2014.
Razem z kampanią telewizyjną, 7 sierpnia br., marka rozpoczyna również konkurs dla młodych twórców filmowych. Będą oni mieli za zadanie pokazać i trafnie skomentować współczesną Polskę. Finałowe prace zostaną zaprezentowane publiczności podczas 13. edycji Planete+ Doc Film Festival, a zwycięzca otrzyma 10 tys. zł nagrody. Na nadsyłanie skryptów uczestnicy od 7 sierpnia do 5 września 2014 r.
Kampania otrzyma wsparcie w głównych kanałach komunikacyjnych. Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają: ATL – agencja DDB, BTL – Just, digital – Gong, public relations – TBWA PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.