Dystrybutor filmowy Monolith Films uruchomił oddział Monolith Plus na potrzeby promocji kina artystycznego. “Chcemy stworzyć markę, która zapewni widzom dobre kino. Przy tytułach kina artystycznego trzeba inaczej pracować i mieć do takich produkcji inne podejście. Monolith Plus stworzyliśmy po to, by lepiej promować kino artystyczne” – mówi Robert Nadratowski, szef działu promocji kinowej w Monolith Flims. Pierwszym tytułem, jaki nowo utworzony dział wprowadzi do kin, będzie “Football Factory” będący historią życia brytyjskich kibiców. Film będzie miał premierę 23 września – jej termin jest związany z tym, że 8 września ma miejsce mecz Polska – Wielka Brytania związany z eliminacjami do piłkarskich mistrzostw świata. Do końca bieżącego roku Monolith Plus wprowadzi na ekrany kin filmy: “Apres Vous”, “House of Sand and Fog”, “Kukułka”, “Love Me if You Dare”, “The Statement”. (PU)