Kraj

Monolith Films stworzył oddział Monolith Plus na potrzeby promocji kina artystycznego

Dystrybutor filmowy Monolith Films uruchomił oddział Monolith Plus na potrzeby promocji kina artystycznego. "Chcemy stworzyć markę, która zapewni widzom dobre...

Dystrybutor filmowy Monolith Films uruchomił oddział Monolith Plus na potrzeby promocji kina artystycznego. “Chcemy stworzyć markę, która zapewni widzom dobre kino. Przy tytułach kina artystycznego trzeba inaczej pracować i mieć do takich produkcji inne podejście. Monolith Plus stworzyliśmy po to, by lepiej promować kino artystyczne” – mówi Robert Nadratowski, szef działu promocji kinowej w Monolith Flims. Pierwszym tytułem, jaki nowo utworzony dział wprowadzi do kin, będzie “Football Factory” będący historią życia brytyjskich kibiców. Film będzie miał premierę 23 września – jej termin jest związany z tym, że 8 września ma miejsce mecz Polska – Wielka Brytania związany z eliminacjami do piłkarskich mistrzostw świata. Do końca bieżącego roku Monolith Plus wprowadzi na ekrany kin filmy: “Apres Vous”, “House of Sand and Fog”, “Kukułka”, “Love Me if You Dare”, “The Statement”. (PU)