Kraj

Działania wzmacniające markę "BusinessWeek" zaplanowane na jesień

"BusinessWeek", kierowany do menedżerów dwutygodnik o biznesie Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR "Wprost"), ma przygotowywane kolejne działania zorientowane na wzmocnienie marki....

“BusinessWeek”, kierowany do menedżerów dwutygodnik o biznesie Agencji Wydawniczo-Reklamowej “Wprost” (AWR “Wprost”), ma przygotowywane kolejne działania zorientowane na wzmocnienie marki. Powinny być realizowane już jesienią tego roku i skoncentrowane w obszarze BTL. Ich celem ma być powiększanie grona prenumeratorów magazynu. Wydawcy zależy, by jeszcze bardziej rozpowszechnić informację o wzrastającym udziale w tytule materiałów tworzonych przez polską redakcję. W tej chwili ponad 70 proc. objętości numerów piszą rodzimi autorzy. “”BusinessWeek” ma w Polsce już dwunastoletnią historię, ale przez dziewięć lat, zanim kupiło go AWR “Wprost”, był pismem przedruków i takie postrzeganie nadal pokutuje” – skomentował Amadeusz Król, wiceprezes i dyrektor generalny AWR “Wprost”. Wydawca chce ustabilizować sprzedaż “BusinessWeeka” na poziomie 25 tys. egzemplarzy. Jak podał, wg czerwcowej fali Polskich Badań Czytelnictwa, PBC General “BusinessWeek” osiągnął rekordowy dla siebie wskaźnik CCS – 0,37 proc. (ponad 111 tys. Polaków). Od maja br. na antenie Polsatu emitowany jest “Business TV”, współtworzony przez “BusinessWeeka”. Jak podała AWR “Wprost”, na postawie AGB Polska, dziewiąty odcinek programu z 27 lipca br. oglądało ponad 820 tys. osób. (KP)