M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agora odświeża "Magazyn Świąteczny"

Joanna Dziwisińska | 8 sierpnia 2014, 06:00

Marcin Perchuć twarzą kampanii sobotniego dodatku do "Gazety Wyborczej". Kreacje przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.

Agora wprowadziła zmiany w sobotnim magazynie "Gazety Wyborczej" – "Magazynie Świątecznym". W odświeżonym dodatku pojawi się więcej tekstów, nowe sekcje i nowi autorzy. Zmiany graficzne wprowadzone w "Magazynie Świątecznym” mają pozwolić na lepsze eksponowanie tekstów i zdjęć. Dodatkowo w publikowanych artykułach znajdą się też odniesienia do serwisu Wyborcza.pl, w którym czytelnicy znajdą materiały wideo uzupełniające i poszerzające publikowane teksty, np. krótkie wywiady. Redaktorką naczelną "Magazynu Świątecznego” jest od trzech lat Aleksandra Klich.

"Magazyn Świąteczny” w nowej odsłonie jest promowany w kampanii reklamowej pod hasłem "Miło czytać. Dobrze wiedzieć”, której twarzą jest Marcin Perchuć. Spoty promocyjne w trzech wersjach ("Haiku o demografii”, "Haiku o aferze” i "Haiku o genderze”) wyświetlane są w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne) oraz w internecie (YouTube, na stronach z materiałami wideo – m.in. Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Onet.pl i Bankier.pl). Reklamy będą też obecne w radiostacjach (Polskie Radio, RMF, stacje Agory), prasie ("Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, tygodniki opinii) oraz na ekranach CityINFOtv. Dodatkowo prowadzone będą działania w mediach społecznościowych, w tym na profilu "Gazety Wyborczej” w Facebooku, a także kampania geotargetowana w centrach handlowych w największych polskich miastach.

Kreacje przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink. Kampania potrwa do końca miesiąca.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,