M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Twiitter wprowadza optymalizację kampanii reklamowych

( red. ) | 11 sierpnia 2014, 06:00

Reklamodawcy będą płacić wyłącznie za projekty, które spełniły ich oczekiwania i osiągnęły wyznaczone cele.

 

Wkrótce reklamodawcy na Twitterze będą mogli wybrać jedną lub kilka z najbardziej interesujących ich opcji. I tak na przykład mogą być zainteresowani głównie tweetowaniem przez użytkowników, przekierowaniem ich na specjalną stronę WWW, pozyskaniem danych kontaktowych, pobraniem oferowanych aplikacji bądź po prostu wzrostem liczby followersów.

Początkowo przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw będą mogli na Twitterze korzystać z samoobsługowej platformy reklamowej (uruchomionej w listopadzie ub.r.), ale marketer w ciągu najbliższych miesięcy zapowiedział wprowadzenie bardziej zaawansowanych narzędzi.

Finalna cena kampanii ma być ściśle powiązane z jej ostatecznym rezultatem – np. jeśli reklamodawca zamierza pozyskać jak najwięcej leadów, zapłaci tylko za unikalne leady wygenerowane poprzez tzw. Lead Generation Card. 

(Brand Republic) 

Czytaj więcej na temat: