M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Volkswagen wykorzystuje newsa w taktycznej kampanii

( red. ) | 11 sierpnia 2014, 06:00

Adam & Eve (DDB) stworzyło visual kampanii na podstawie doniesień o tym, jak zakochany słoń wyładował swoją frustrację na samochodzie Polo.

Adam & Eve (DDB) stworzyło cykl reklam outdoorowych dla Volkswagena w związku z publikacją newsa motoryzacyjno-zwierzęcego. W tym tygodniu "Daily Telegraph" opublikowało humorystyczny news oparty na faktach wraz ze zdjęciem, na którym widzimy jak słoń wyładował na modelu Polo swoje seksualne napięcie. Zdjęcie pochodzi z Pilanesberg National Park w Republice Południowej Afryki. Na plakacie marketer zamieścił zdjęcie i skomentował je hasłem: "Elephant impact protection as standard". Na plakacie możemy również przeczytać standardowe hasło modelu" Small but tough. Polo".

Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,