Zagranica

Grupa Allianz przenosi globalny budżet do Ogilvy

Jeden z największych ubezpieczycieli w Europie rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową i zdecydował o powierzeniu globalnego budżetu reklamowego Ogilvy.

Grupa Allianz, jeden z największych europejskich ubezpieczycieli, zakończyła przetarg na obsługę reklamową. Globalny budżet przeniosła do Ogilvy. Poprzednio firmę obsługiwała agencja Grey.

Grey wygrał przetarg na obsługę reklamową ubezpieczyciela w 2009 r., a szacowany budżet wynosił 60 mln funtów. Wraz z siostrzaną agencją WPP MediaCom tworzyli specjalną komórkę na potrzeby obsługi Allianz – Team Allianz.

W 2012 r. agencja Grey London oddzielnie obsługiwała budżet reklamowy Allianza na terenie Wielkiej Brytanii – działalność na tym terenie nie była przedmiotem przetargu.


(Campaign)