M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Redan wiąże wzrosty z TextilMarketem

Katarzyna Woźniak | 11 sierpnia 2014, 06:00

W lipcu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 37,6 mln zł, czyli o 8 proc. więcej niż w roku ubiegłym.

Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w lipcu br. Obroty właściciela sieci TextilMarket oraz marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosły 37,6 mln zł 
i wzrosły o blisko 8 proc. r./r. Firma przekonuje, że na zwiększenie sprzedaży nadal dominujący wpływ ma segment dyskontowy. Obroty części modowej są na takim samym poziomie jak rok temu.

W lipcu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 37,6 mln zł, czyli o 8 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Na koniec lipca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 103,3 tys. mkw., co oznacza wzrost o 4,3 proc. 
w porównaniu z lipcem 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy Redan wzrosły o 7 proc. 
i wyniosły 261,4 mln zł.
Sieć dyskontów odzieżowych TextilMarket w lipcu br. wypracowała obroty o ponad 14 proc. większe niż przed rokiem, wynoszące 20,7 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 294 sklepy własne o łącznej powierzchni 63,2 tys. mkw. i była o niecałe 5 proc. większa niż 
w lipcu 2013 r.

W sektorze modowym lipcowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 0,8 proc. wyższa niż przed rokiem i wyniosła 16,9 mln zł. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w lipcu 2014 r. wzrosła o 3,3 proc. względem lipca 2013 r. i wyniosła 40,1 tys. mkw.

Czytaj więcej na temat: , , , ,