Kraj

Nestle wprowadza Zebrę

Nowy wariant wafelka Princessa nie jest oblany czekoladą, a firma komunikuje nowość w mediach społecznościowych.

Nestle wprowadza Zebrę
Nestle poszerzyła portfolio marki Princessa o wariant Zebra. Firma poinformowała, że nowość została wprowadzona na rynek w związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów produktami przekąskowymi. Princessa Zebra nie jest oblana czekoladą, więc ma nie topić się w palcach i być praktyczną przekąską w domu, szkole, na spacerze czy w podróży. Jasne, mleczne nadzienie zostało zamknięte pomiędzy listkami waflowymi o smaku kakao. Sugerowana cena wafelka to 0,99 zł (37 g).

Wprowadzenie nowości zostało wsparte działaniami w Facebooku. Na fanpage’u marki firma zorganizowała konkurs fotograficzny. Tygodniowo wybierane są cztery zdjęcia, po dwa od każdej z użytkowniczek, ukazujące jej grzeczne i przebojowe oblicze. Organizator wyłoni sześciu laureatów konkursu spośród osób, które nadeślą zdjęcia. Zdjęcia laureatów wykorzystane są do okazjonalnych postów.
W konkursie przewidziano sześć nagród – kartonów Princessy Zebra, każdy o wartości 20 zł. Za kreację i organizację akcji oraz obsługę konkursu odpowiada agencja Lemon Sky.