Kraj

Kampania społeczna na Allegro.pl

"Płytka wyobraźnia to kalectwo" jako aukcja na platformie transakcyjnej online. Za kreację odpowiada agencja Walk.

Kampania społeczna na Allegro.pl
Kampania “Płytka wyobraźnia to kalectwo” jest inicjatywą Intergacji, którą tworzą organizacje pożytku publicznego: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji i Fundacja Integracja. Agencja Walk przygotowała nietypową aukcję na Allegro.pl, gdzie rzekoma firma Brawurex “od lat specjalizująca się w produkcji akcesoriów, przeznaczonych dla prawdziwych mężczyzn żądnych podziwu, na jaki zasługują” oferowała olej do opalania – Szacun Tropików.

Akcja natychmiast stała się viralem i do godziny 17 w piątek 8 sierpnia stronę z aukcją odwiedziło ponad 165 tys. osób.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości o konsekwencjach lekkomyślnych skoków do wody.

Aukcję można zobaczyć w portalu Allegro.pl pod tym linkiem.