Zagranica

Ferrero przygotowuje kampanię

Rodzinna firma chce dyktować trendy na rynku cukierniczym - przygotowuje działania za 10 mln funtów.

Ferrero zdecydowało się ruszyć z działaniami marketingowymi, które będą wsparciem dla flagowych marek: Rocher, Kinder i Tic Tac. Działania mają zapewnić firmie 5-proc. wzrost udziału w rynku do 2019 r. Ferrero ma przeznaczyć ma działania ok. 10 mln funtów na Wyspach.

Poprzednie działania marketingowe firmy przyniosły 22-proc. wzrost sprzedaży w skali rok do roku w 2013 r., jak wykazały dane Nielsena. Wzrost w kategorii Ferrero odnotował na poziomie 0.9 proc. w okresie 12 tygodni, do 20 lipca 2014.
Najbliższe działania marketingowe związane ze wsparciem flagowych marek potrwają do października. Firma skupi się w komunikatach na podkreśleniu wagi rzemiosła i tradycji, wprowadzaniu nowych smaków i ustawieniu marki na nowych torach komunikacyjnych, bardziej nieformalnych, bliżej młodych konsumentów.

Zbliżające się działania obejmą social media, mailing, akcje samplingowe – ich szczególne natężenie na Wyspach planowane jest przed Bożym Narodzeniem.

(Martketing Week)