M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Branża reklamowa po raz pierwszy na EFNI

Katarzyna Kacprzak | 13 sierpnia 2014, 06:00

Dr Amy Gershkoff, dyrektor działu analiz i insightów konsumenckich w eBay, współtwórca kampanii prezydenckich Baracka Obamy, przyjeżdża do Polski na zaproszenie SKM SAR.

Na zaproszenie SKM SAR 3 października przyjeżdża do Polski dr Amy Gershkoff, architekt pierwszej i drugiej strategii wyborczej prezydenta Baracka Obamy. W czasie Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie weźmie udział w dyskusji eksperckiej "Big Data – szansa dla społeczeństwa, czy spisek gigantów?" 

W ramach tegorocznego EFNI w dyskusji wezmą udział: dr Amy Gershkoff, dr Rafał Trzaskowski, minister administracji i cyfryzacji RP, Agnieszka Kosik, prezes MediaCom, i mec. Maciej Ślusarek, partner w firmie prawniczej LSW. Dyskusja będzie moderowana przez Wojciecha Borowskiego, prezesa McCann Worldgroup, przewodniczącego rady nadzorczej SKM SAR.

Dr Amy Gershkoff, dyrektor działu analiz i insightów konsumenckich przed rozpoczęciem pracy w eBay zajmowała stanowisko szefa działu danych naukowych w WPP, Data Alliance. Współpracowała tam z ponad 350 firmami nad stworzeniem zintegrowanych technologicznie rozwiązań dotyczących baz danych. Wcześniej, jako dyrektor ds. planowania mediów i architekt strategii reklamowej prezydenta Baracka Obamy, zaprojektowała system optymalizacji mediów pod kątem prowadzenia kampanii wyborczych. Stał się on standardem dla dziesiątków polityków na świecie. Jest jedną z najczęściej cytowanych i nagradzanych kobiet w USA. New Leaders Council uznał ją za jedną z 50 kobiet, których działania należy obserwować w branży technologicznej, dziennik "Huffington Post" umieścił ją na liście 50 kluczowych kobiet w kampanii wyborczej w 2012 r., a "Washington Post" wyróżnił jako jednego z najbardziej wpływowych innowatorów w USA.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,